Levering in
vlag Nederland Nederland

Thuis

Standaard levering

STANDARD

2/3 DAGEN

  • Maandag tot vrijdag van 8am tot 18pm
  • Binnen 2 tot 3 werkdagen
6,00 €

Bij minder dan 180,00 €

Gratis

Bij meer dan 180,00 €

PREMIUM (UPS)

3/4 DAGEN

UPS
  • PREMIUM service (levering boven)
  • Maandag tot vrijdag van 8am tot 15pm
  • Binnen 3 tot 4 werkdagen

14,00 €

EXPRESLEVERING

UPS PRIORITY EXPRESS

1/2 DAGEN

UPS
  • Priority express shipping
  • Binnen 1 tot 2 werkdagen
  • PREDICT service

25,00 €

1 tot 6 flessen van 0,75L

(of vergelijkbare fles)
+ 2,00 €

per extra fles van 0,75L

(of vergelijkbare fles)

Afhaalpunt

Standaard levering

UPS

3/4 DAGEN

UPS point relais
  • Maandag t/m vrijdag
  • Binnen 3 tot 4 werkdagen
  • Met de PREDICT-service kun je het afhaalpunt de dag voor levering nog wijzigen

6,00 €

Aanvullende leveringsinformatie

Ter informatie

Houd er rekening mee dat deze levertijden gelden voor al onze producten met de aanduiding 24H Bezorging. Voor de producten aangegeven Bezorging 10 dagen, gelden de methoden van levering vanaf dit moment van bevoorrading. De levertijden beginnen te lopen vanaf de ontvangst van de e-mail ter bevestiging van de verzending van je bestelling. De bestelling wordt verzonden zodra de volledige betaling is ontvangen en onze controledienst zijn goedkeuring heeft gegeven (bestellingen worden onmiddellijk verwerkt). In geval van betaling per cheque of overschrijving zal de verzending dus worden uitgesteld tot de ontvangst van de betaling. Vinify accepteert geen betaling in termijnen of betaling binnen 30 dagen. De flessen worden verzonden in door de transportbedrijven goedgekeurde dozen om de veiligheid van de verzending te garanderen. Al onze pakketten worden geleverd tegen handtekening.

Aanvullende informatie:

Ben je afwezig als de bezorger komt? Je krijgt een afleverbericht in je brievenbus, met een nieuwe afleverdatum of dat je jouw bestelling kunt ophalen in het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Je bestelling ligt max. 7 dagen op je te wachten bij het afhaalpunt. Let op: het is niet mogelijk om de pakketten opnieuw af te leveren nadat ze zijn afgegeven bij een afhaalpunt.

Is je bestelling te laat? Kun je je bestelling niet volgen? Waren alle producten in je bestelling beschikbaar? Aarzel niet om dit te controleren door naar je bestelgeschiedenis te kijken. Het kan zijn dat de bezorger zonder succes heeft geprobeerd contact met je op te nemen. Heb je een bezorgbericht in je brievenbus ontvangen? Heb je de buurman gevraagd of hij iets voor je heeft ontvangen? Of misschien is je pakket vertraagd en wordt het zo snel mogelijk opnieuw bezorgd. Aarzel in alle gevallen niet om contact met ons op te nemen. Neem contact met ons op via ons speciale formulier.

Je kan het afhaalpunt waar jouw pakket werd afgegeven niet vinden / de naam van het afhaalpunt verschijnt niet in het volgsysteem, alleen de code? Ga naar de website van de vervoerder. Voer je postcode in en kies het type afleverpunt. De tabbladen bevatten een lijst met de verschillende afleverpunten en hun codes.

Verstuur je een cadeau? Vinify regelt alles! Er wordt geen factuur bij het pakket of de pakketten gevoegd (facturen zijn alleen beschikbaar via je klantenaccount) en je hebt de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap toe te voegen bij het afronden van de bestelling. Je kunt een nieuw afleveradres kiezen in het gedeelte 'Adressen' van je klantenaccount of direct bij het afronden van je bestelling. Je kan de levering van jouw geschenk rechtstreeks volgen via jouw klantenaccount wanneer het wordt verzonden. In het geval van een standaardlevering kan je contact met ons opnemen via ons speciale formulier.

Speciale gevallen:

Leveringslocaties : Als je op een Waddeneiland woont, kan er een extra vertraging van 1 dag zijn. Moet de bezorger een trap op? Als onderdeel van een standaardverzending is de bezorger helaas niet gedekt in het geval van een ongeluk en zal hij aan de voet van de trap bij je afleveren.

In het geval van een klacht: Het is aan de ontvanger om de inhoud van het pakket in het bijzijn van de bezorger te controleren en eventuele onregelmatigheden op de leveringsbon naast zijn handtekening te vermelden. De ontvanger heeft 2 dagen de tijd om een verzoek tot schadevergoeding in te dienen bij onze klantenservice. Geen enkele klacht kan in aanmerking worden genomen als er geen precieze gegevens zijn afgegeven in aanwezigheid van de bezorger. Transport binnen de Europese Unie

*Onze levertijden worden alleen ter informatie gegeven en kunnen oplopen of afnemen afhankelijk van de periode.

Levering aan douane-/belastinggebieden van derden buiten de Europese Unie (Canarische Eilanden, Faeröer, Guernsey, enz.): vanwege de speciale aard van deze bestemmingen kunnen we hier niet aan leveren.

Geniet, maar drink met mate.

© 2002-2025 VINATIS