Alles wat je wilt weten
We gebruiken een beveiligd betalingssysteem met de standaard beveiligingstechnologie van SSL, de veiligste en meest gebruikte codering van dit moment, om alle transacties te verwerken. Je creditcard- en bankgegevens worden gecodeerd en doorgestuurd naar onze betalingsverwerker - Société Générale - zonder dat je door onze website navigeert. Vinify registreert of bewaart dus nergens informatie op de systemen.
Nee, helemaal niet! Bijna al onze producten zijn per stuk verkrijgbaar.
Maak je eigen keuze of ga naar onze cadeausectie om een passend cadeau te vinden, voeg het toe aan je winkelwagen en ga vervolgens naar het winkelwagentje. Voer tijdens het afronden van de bestelling het adres in waar het cadeau moet worden afgeleverd en kies dit als afleveradres. Je hebt ook de mogelijkheid om een persoonlijke boodschap toe te voegen dat op een cadeaukaartje wordt afgedrukt en bij de bestelling wordt gevoegd. Rekeningen worden nooit bij de zending gevoegd omdat ze beschikbaar zijn op je klantenaccount in het gedeelte "Mijn bestellingen".
Je kunt de betalingsmethode kiezen bij het bevestigen van je bestelling
In dat geval kan je naar de inlogpagina gaan en op de link "Wachtwoord vergeten" klikken (je ontvangt dan een e-mail met een nieuw wachtwoord) of contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier.
Zodra de betaling is aanvaard, wordt je bestelling onmiddellijk verzonden door Chronopost/ DPD/ UPS. Je ontvangt automatisch een e-mail om je zending te volgen. Voor meer informatie kan je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier. De verzendkosten zijn afhankelijk van het land van bestemming. Alle details zijn beschikbaar op onze pagina "Bezorging".
Neem gerust contact op met onze klantenservice via het contactformulier voor meer informatie over je zending. Ons team zal dit onderzoeken en je binnen 48 uur een antwoord geven.
Als je niet thuis bent wanneer de bezorger komt, wordt je bestelling afgeleverd bij een vertrouwde buur of bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt (pakketwinkel, kiosk, winkel, enz.). Je weet waar je bestelling is dankzij het briefje dat de bezorger in je brievenbus achterlaat of de mail die je ontvangt van de bezorgdienst. Meestal worden de dozen zo’n 7 dagen bewaard. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier voor meer informatie.
De dozen die we gebruiken zijn goedgekeurd door verschillende bezorgbedrijven waarmee we samenwerken om het veilige transport van flessen te garanderen. Slechts een klein deel van de zendingen (minder dan 0,5%) raakt beschadigd tijdens het transport. Als een doos echter niet acceptabel blijkt te zijn, kun je ervoor kiezen deze te weigeren of de ongeschonden flessen te accepteren. In ieder geval moet je de dozen openen en op de afleverbon van de vervoerder noteren welke fles(sen) kapot zijn gegaan in het bijzijn van de bezorger. Je kunt dan contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier en ons team zal uiteraard contact met je opnemen met een commercieel voorstel om je te compenseren.
Onze verzendservice besteedt veel aandacht aan de voorbereiding van je bestellingen. Helaas kunnen er fouten gemaakt worden. Daarom is het belangrijk dat je de inhoud van je pakketten controleert in het bijzijn van de bezorger en dat je op de afleverbon noteert als er iets mis is met je bestelling. Neem vervolgens contact op met onze klantenservice via het contactformulier en ons team zal zijn best doen om het probleem op te lossen en je zo snel mogelijk te compenseren.
Nadat je de laatste stap van je bestelling op onze website hebt voltooid, ontvang je automatisch een e-mail met een overzicht van je bestelling.
Je ontvangt automatisch een e-mail waarin staat dat je bestelling is verzonden op de dag dat je flessen ons magazijn verlaten. Houd er rekening mee dat je bestelling pas wordt verzonden als alle producten beschikbaar zijn, dus de verzending kan worden vertraagd als je producten hebt gekozen die niet direct beschikbaar zijn.
Je kunt de levering volgen op de website in je klantenaccount of met het trackingnummer dat je per e-mail hebt ontvangen. Je kunt ook contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier voor meer informatie.
Zodra de bestelling is afgerond en de betaling is ontvangen, is het alleen mogelijk om je bestelling te wijzigen of te annuleren door contact op te nemen met onze klantenservice via het contactformulier. Houd er rekening mee dat als je bestelling al is verzonden door onze verzendservice, we niets meer kunnen veranderen.
Je factuur is beschikbaar op je klantenaccount ("Bestelhistorie "). Als je de rekening per post wilt ontvangen, moet je hierom vragen bij onze klantenservice via het contactformulier.
Al onze wijnen zijn afkomstig van producenten of wijn- en champagnehuizen; we kopen onze wijnen niet van particulieren, dus we kunnen je geen aanbieding doen.
Heb je het antwoord op jouw vraag niet gevonden?
Onze klantenservice staat klaar om je te helpen
ContactformulierVan maandag t/m vrijdag van 9:00 - 17:00 uur
Wij willen u informeren dat onze telefoniste momenteel te maken heeft met een storing in onze telefoondienst. Technische teams doen er alles aan om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Door me in te schrijven ga ik akkoord met het ontvangen van de Vinify nieuwsbrief.
Vinify gebruikt je persoonlijke gegevens zoals beschreven in onze privacy policy. Je zit nergens aan vast en kan je op elk moment uitschrijven.
Deze site wordt beschermd door reCAPTCHA en het Privacybeleid en de Servicevoorwaarden van Google zijn van toepassing.
Klantenservice
Geniet, maar drink met mate.
© 2002-2025 VINATIS